söndag 9 september 2012

Mys med lilltjejen

Nu på förmiddagen åkte jag och J till stallet för att kolla till Anil. Vi gick ner till hagen som såg helt öde ut, "gubbarna" befann sig i brohagen och kom travande när jag ropade på Anil. J fick rida på Anil upp till stallet och gissa om både hon och Anil var malliga ;-).

J matar kaninerna och Silver njuter i solen
I stallet tempade jag honom och idag hade han 37.6 så täcke på natten kommer det att bli framöver. Fick en pratstund med Sussie innan ponnyridningen började, skönt att veta att de i stallet finns och kan hjälpa mig med Anil de dagar jag inte orkar...TACK :-)!

Stolt JMums lite mat slinker alltid ner

Efter en stunds mysande och pysslande var det dags att promenera ner till hagen igen, nu fick Anil vara utan täcke på dagen så att han får tjockare päls...åker upp till kvällen och sätter på täcke. J red ner på honom och hon sjöng hela vägen ner. Anil såg ut att stortrivas och det gjorde även jag och J :-).

Inga kommentarer: