fredag 15 februari 2013

Äntligen fredag

Denna vecka har känts riktigt lång, har varit "stökigt" på jobbet med många känslor => motivationen inte riktigt varit på topp. Fredagar arbetar jag till 13.30 och det kändes riktigt skönt att få stänga av datorn idag :).

Hämtade tjejorna på skolan för att åka till frissan, idag var det tjejornas tur och nästa vecka är det min tur...största fundering de hade var vilken färg de skulle ha på håret, annars var det bara topparna som skulle klippas.

Nyfriserade tjejer :-)
Idag fick jag äntligen till det att beställa tid till optikern, har pratat om det jättelänge men aldrig riktigt fått tummen ur. Nu har jag iallafall en tid nästa fredag, blir spännande att se om synen förändrats...konstaterade att de glasögon jag har säkert är 10 år gamla, så det är på tiden att skaffa mig ett par nya ;-).

Ikväll blir det fredagsmys med hemmagjord pizza, godis och så förstås filmmys. Ikväll ska vi se färdigt på Harry Potter och de vises sten som vi började titta på förra helgen. Ett bra avslut på denna knasiga vecka.

Inga kommentarer: