torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag

På morgonen när jag kom ner till frukosten ville J att jag skulle leta reda på ett hjärta som hon gjort till mig. Hon hade gömt det i en byrålåda i hallen bland mössorna...hjärtat var superfint :).
Hjärta från J
R som inte gjort något hjärta dagen innan fixade ett par fina rostade hjärtan till hela familjen...dagen kunde inte ha börjat bättre :).
Hjärta från R
Väl på jobbet fick jag ett sms från Anders att min bil gått igenom besiktningen, så nu får jag äntligen åka i min "lilla" pärla, blå blixten ;-). Tjejorna som har döpt bilen.

Var hos sjukgymnasten på eftermiddagen och vissa saker har blivit mycket bättre, medan andra får jag kämpa med. Har så svårt att vänja mig vid att stå på det sätt som enligt sjukgymnasten är ett mer korrekt sätt. Det som var riktigt positivt är att min låsning i vänster höft har försvunnit och att jag kan göra vissa rörelser som för ett par veckor sedan var uteslutet...lycka :-D.
Gofika från Ninas Café...gissa vem som ska ha vilken av bakelserna?
Efter att jag hämtat tjejorna på skolan åkte vi till Ninas Café och köpte gofika till kvällen, för i kväll ska vi bara ha mys på Alla Hjärtans dag :).

Inga kommentarer: