lördag 23 februari 2013

Optikern igen...

Igår var vi en sväng till optikern igen, dels för att hämta R:s glasögon och så var det min tur att kolla synen. Det visade sig att min syn förändrats en hel del och att de glasögon jag har inte alls funkade...de till och med försämrade synen på höger öga. Min syn har blivit bättre men jag behöver fortfarande använda glasögon när jag t ex läser, sitter vid datorn och ska se på långt håll...är lite närsynt och har brytningsfel.

Sen kommer vi till den svåra biten, vilka bågar ska jag ha...finns ju så många snygga. Lånade hem fyra stycken som jag fastnade för i butiken och nu är jag nere i två. Vilka av dessa ska jag välja?
Anders och tjejorna har redan en favorit...
Denna...eller denna?

Inte världens bästa bilder men det bjuder jag på ;-).

3 kommentarer:

Jenny-Erika sa...

Jag röstar på de första...

Mamma sa...

vi tycker att du ska ta det vänstra paret. Kram

Unknown sa...

Det är även familjens favoriter och även mina så det blir nog dem :)