tisdag 19 augusti 2014

Vardagslunk


Det är ganska mysigt när det blåser så att träden svajar, regnet smattrar mot rutorna och man kan ana lite höst i luften...den klara friska höstluften. Skolan började igår, men tjejerna har gått på frita/fritidsgård i en vecka och själv är jag inne på min tredje jobbvecka, rutinerna börjar sätta sig.

Nu börjar vi få en överblick över tjejernas aktiviteter med skola, musikundervisning, fotboll och ridning, som ska passas in i det övriga pusslet med Anders och mina aktiviteter. Vid en första anblick känns det som att det blir meckigt att få pusslet att gå ihop, men nu känner jag att bitarna börjar falla på plats (första gången på mycket länge) och det känns så skönt :).

Idag var jag på ett lunchpass med medicinsk yoga på Kavitas yogacenter, ett riktigt bra pass och jag kände mig så avslappnad när jag gick därifrån. Mysiga lokaler och en bra instruktör, kommer definitivt bli fler lunchpass för mig under hösten :).

Inga kommentarer: