söndag 17 augusti 2014

Scrapping, träning och kalas = min helg

Igår fick jag sådan lust att scrappa lite, hade ett par bilder som jag gått och funderat en tid på och nu visste jag hur jag skulle göra. Första LO:en på Mandis kände jag mig inte helt nöjd med så den fick ligga framme ett tag, var något som saknades...la till några svarta blommor och då kändes den klar :).

LO nr 1 - Mandis
Bilden på tjejerna var betydligt enklare, visste på en gång hur den skulle se ut och jag blev så nöjd med den :)...enkel och stilren, så som jag helst vill ha mina layouter.

LO nr 2 - finaste tjejerna <3
På eftermiddagen tog vi (hela familjen) en tur till elljusspåret, dags för veckans joggingrunda och oj vad tungt det kändes. Benen kändes som bly och första varvet gick riktigt tungt, men jag sprang eller snarare lufsade runt hela varvet. Jag hade sällskap av J som cyklade. Det andra varvet ville J springa med mig så vi varvade jogg med promenad och det kändes betydligt lättare :).

Idag på förmiddagen tog jag mig an ytterligare två bilder på Mandis, men dessa var betydligt enklare...hade börjat lite lätt igår och plockat fram lite papper, samt funderat på vilken titel layouten skulle ha.

LO nr 3 - Trött Mandis
I eftermiddag ska vi ha kalas för J i klätterhallen...hoppas det blir så bra som hon har föreställt sig för hon har väntat och längtat så länge efter detta kalas.

Inga kommentarer: