onsdag 29 januari 2014

Att det kunde bli så fel...

...när det enda jag ville var att peppa och stötta dig...men istället gjorde det dig ledsen och du kände att du hela tiden gjorde fel, när jag egentligen avsåg att ge dig tips och råd. Nu är du osäker på om du vill fortsätta och blir bara ledsen när vi pratar om det...du som tyckte att det var så roligt förut och sken som en sol på träningarna, nu är det en tjej som söker ögonkontakt för att se om hon gjorde rätt...glädjen är borta :(.

Det gör så ont i mig att se hur allt bara låser sig och hur ledsen och besviken du blir när du tror att du har gjort fel och inte "levt upp" till de förväntningar som du tror att jag har på dig...det enda jag vill är att du ska vara lycklig och våga tro på dig själv för du är duktig och kan så otroligt mycket mer än du tror min allra finaste R <3.

Inga kommentarer: