torsdag 10 januari 2013

Ett steg tillbaka...

Har sedan senaste besöket hos sjukgymnasten blivit sämre och fått mer ont i kroppen, länsryggen har svullnat och det gör konstant ont längs ryggraden. Idag var det dags för besök hos sjukgymnasten igen där hon konstaterade att min kropp inte alls var med på de nya övningarna och att jag hade kört på lite för långt i rörelserna...så nu blir det till att ta minst ett steg tillbaka och börja bygga upp igen :-(.

Övningarna får absolut inte göra ont och jag ska göra små små rörelser och verkligen känna efter när det börjar göra ont för att komma åt de svaga områdena...vilka är många :S.
På lördag har jag bokat in mig på ett vattenträningspass på Medley i Finspång, ska bli så kul att testa vattengympa igen och kanske hitta något där jag slipper få så fruktansvärt ont.

Nu dags för lite yoga innan kvällspromenaden med Anders :-).

Inga kommentarer: