torsdag 24 januari 2013

Nattning i hagen...

Kallt, månen som lyser upp snön som gnistrar otroligt vacker dessa kalla vinterkvällar. Stjärnhimlen är otroligt vacker dessa klara kalla kvällar och gör det inte riktigt lika "jobbigt" att lämna en sprakande kakelugn för att bege sig till stallet och natta Gubbarna i hagen.

Det var ett par hungriga killar som vankade av och an längs staketet när jag kom med kvällsmaten och jag hann knappt få in maten innan de började äta. Fick fixa till Anils täcken som hade hamnat på sniskan igen...inte så lätt att få till spännena i denna kyla, men nu tror jag att täckena håller sig på plats tills imorgon iallafall ;-).

Även idag var Anders med mig i stallet och hjälpte mig med vattnet och påsarna...skönt med lite sällskap :-).

Finaste killen <3

Inga kommentarer: