lördag 12 januari 2013

Vattenträning

Idag har jag varit på vattenträning på Medley i Finspång och gissa om jag var lycklig när passet var över...jag hade orkat med hela passet och kört på i ett ganska tufft tempo utan att känna någon smärta alls, jippie :D!
Kommer definitivt att gå på fler vattenträningspass och målet är att köra 2 st i veckan.

Efter lunch åkte jag till stallet för att titta till Anil, har inte varit i stallet på en vecka så mitt dåliga samvete gnagde rejält. Han såg så nöjd ut i hagen och blev ännu gladare när han fick ett äpple att mumsa på. Anki och Anders var där och pysslade med Oliver så det blev en pratstund om vattenträningen och en hel del om Anils flytt. Börjar närma sig nu...samtidigt som det känns riktigt skönt så känns det lite konstigt, men jag tror att det kommer bli riktigt bra för alla parter :-).

Nu ska jag bara njuta av resten av lördagen och invänta träningsvärken som jag känner börja komma, men det är en välkommen värk ;-).

"Gubbarna" i sommarhagen 2012

Inga kommentarer: