onsdag 8 augusti 2012

Låg...

Ännu en regnig dag och all energi är som bortblåst, kroppen värker och en nästan bedövande trötthet har återintagit sin plats. All energi som jag laddat under semestern är som uppslukad och bara en stor gapande tomhet finns kvar :-(. Jag skulle kunna ge nästan vad som helst för att slippa denna trötthet och denna ständiga värk som inte ens dämpas av tabletterna.
Finaste killen en annan regnig dag...
Jag hade tänkt rida en stund idag och om vädret inte tillåtit det så hade det blivit en mysstund med Anil i stallet, men orken är som bortblåst. Istället åkte jag upp en kortis för att kolla så att hans regntäcke fortfarande var ok.

När jag kom fram till hagen kom Anil glad i tron om att vi skulle gå upp till stallet, men istället blev det bara en kort mysstund i hagen. Täcket var fortfarande torrt på insidan så han fick ha det på sig, hoppas att det inte kommer allt för mycket regn inatt.

Inga kommentarer: