fredag 31 augusti 2012

Fredag...

Mys med Mandis
Idag märktes det verkligen att det varit en hektisk vecka för hela familjen, tjejorna var så trötta när de skulle till skolan i morse. Själv var jag supertrött när jag kom hem från arbetet så det fick bli en stunds mys med Mandis och en bra bok i soffan innan det var dags att hämta tjejorna från skolan.

På skolan visade J stolt att hon fått sin Trulle-bok som de ska arbeta i framöver...min stora skoltjej :-). Väl hemma var tjejorna så trötta att de bara ville mysa en stund framför tv:n medan jag fixade maten, köttfärssoppa hade R beställt. Efter maten blev det fredagsmys med pop corn och lite godis till barnkanalen, J somnade nästan i knät på mig.

Vid nattningen somnade jag som en stock, få se om jag kan somna senare ikväll nu när jag har sovit en stund ;-). Känner mig dock lättad efter att ha fått "prata" (via chatt) med A angående tankar och funderingar kring fibromyalgin. Hur det funkar med ridning och ha häst när man har fibro...de kommer även hjälpa mig med Anil ett tag medan jag "landar" i min nya livssituation...var en otroligt stor sten som föll från mina axlar, tack A :-)!

Nu ska här bara njutas av helgen tillsammans med min underbara familj, trevlig helg!

Inga kommentarer: