tisdag 4 mars 2014

Tröttare än tröttast...

Idag var det trötta tjejer som självmant ville lägga sig extra tidigt...och vem skulle inte behöva det, är så otroligt trött. Tänkte att jag skulle passa på att arbeta ikapp lite, jobbsaker som jag skulle hunnit färdigt med tills imorgon men som jag inte hunnit med...har jag gjort det, nej jag orkade bara inte ta tag i det. Öppnade dokumentet för att tämligen snabbt stänga det, orkar inte tänka...är bara att inse att jag inte hinner med allt.

De här senaste veckorna har bara rusat förbi i ett rasande tempo och jag har hela tiden känslan av att inte hinna med. Svårt att motivera mig och ta tag i saker för jag vet inte var jag ska börja, känns mest som jag flyter omkring och "gör" ingenting...negativa tankar...gör mig så trött...behöver mer energi och motivation, tack!

Inga kommentarer: