onsdag 3 oktober 2012

Regntäcke på igen...

Åkte till stallet en kortis och la på Anil hans tunna regntäcke då det regnar mest hela tiden och det ska fortsätta regna...börjar bli en anings trött på detta regnande :-(. Gubbarna kom förväntansfullt fram till grinden då de trodde att de skulle få mat och såg lite snopna ut när jag bara klev in och la på Anil hans täcke. De fick varsin liten tuss att mumsa på innan jag gick.

Det märks tydligt att jag inte är van att arbeta 75%, runt kl 13 är jag så trött att jag bara vill åka hem...kroppen värker konstant hela tiden och humöret blir inte det bästa heller :-(. På kvällarna har jag varit så trött att jag inte orkat med min yoga => märks på stelheten och smärtan i kroppen. Ikväll är det bara för mig att köra mitt yoga-pass hur trött jag än är, men först blir det en promenad i regnet medan R tränar fotboll.

Inga kommentarer: