onsdag 13 mars 2013

Lite mycket nu...

Den senaste tiden har varit minst sagt hektiskt med både positiva och även en hel del negativa saker. Har många gånger känt att jag bara vill ge upp och stoppa huvudet i sanden så kanske allt det jobbiga försvinner. Är så glad att jag har min familj och mina vänner som stöttar mig när allt bara är kaos.

I helgen ska jag med Jenny till Sharpman, ska själv inte ha något men kanske hittar jag något åt tjejorna. Vi ska passa på att planera inför SIHS då biljetterna släpps den 27/3, i år ska vi försöka se lite mer hoppning...kommer väl sluta med att vi tittar på alla föreställningarna och tävlingarna ;-).

På söndag ska J prova på att rida på Skogslotten, blir spännande att se vad hon tycker. Hon har pratat till och från om att hon vill börja rida igen och det känns kul :). R:s födelsedagskalas är bokat blir på Skogslotten så nu ska vi bara skriva inbjudningskorten.

Till J fyller år ska vi fixa ordning hennes rum, nu när hon blir en stor tjej på 7 år ska rummet förvandlas till ett rum för en stor-liten tjej. Ska se om vi hinner låna hem lite tapet- och färgprover, sen titta ut möbler, gardiner mm...mycket att tänka på och fixa med.

Sen är det en del lite mindre roliga saker som händer i mitt liv just nu som tar massor av energi, men förhoppningsvis löser det sig snart och då kommer jag bara skaka på huvudet åt hur stressad och trött jag blev av allt...snart, snart faller allt på plats :)

Inga kommentarer: