söndag 9 december 2012

???

Ibland blir inte tillvaron riktigt som man tänkt sig, det händer saker som kullkastar de planer man haft och helt plötsligt ska man vänja sig vid en ny tillvaro. Hela hösten har varit som en bergochdalbanan för mig...vissa dagar har allt känns riktigt bra och jag har verkligen känt att yes nu vänder det för att ett par dagar senare vara nere på botten igen.

Tycker att jag hittat vad som får mig att må bra och fungera men nu inser jag att de kanske inte alls fungerar, så ofta som jag tvivlar på mig själv och bara vill ge upp...varför ska jag anstränga mig och kämpa när det ändå bara blir marginellt bättre eller ingen förbättring alls?

Trodde att jag hittat lösningen på en av de saker som jag måste förändra i mitt liv, men så verkar det inte vara...nu snurrar tankarna runt i hjärnan för att hitta en ny lösning, men tänk om jag inte hittar någon vad gör jag då?

Inga kommentarer: