lördag 3 november 2012

På besök hos Jenny

Idag följde jag med Jenny till stallet för att få provrida Baltazar, vi har pratat om det sen hon köpte honom och idag var det äntligen dags. Var riktigt kul att få träffas och prata om allt möljigt, blev förstås väldigt mycket pratande om våra hästar.

Efter att Jenny ridit en stund på Baltazar var det min tur...måste erkänna att jag var lite nervös då jag inte ridit ordentligt på länge och det känns som om jag tappat det mesta av min ridning. Dock försvann nervositeten efter en stund, han var ju en så fin häst att rida och efter lite coachning av Jenny kändes det riktigt bra. Avslutade ridningen med att hoppa ett par gånger över ett litet hinder :-).

...hopp...
Jennys blogg finns mer bilder från dagens stallbesök :-).

1 kommentar:

Jenny-Erika sa...

Tack för besöket! Jättekul att ses :-)